2010年6月7日 星期一

藍天裡的那班機

1073522698

回家,一個地方待了16年,這兒,也是他另一個家。今日,天空很藍很藍,相信,很多人,抬頭仰望天際在找尋,載著朋友的那班機。

32個月前的路克:「好美的天狼星!」

25小時前的老包:「遲來的回話,你已化為天上最美的一顆星,嘿!朋友...一路...順順利利...」

天色已暗,你想,許多人會記得,今天的天空,很藍...

6 則留言:

  1. What he leave to us are all good memories. We had good memory during school day. You have too. He will be happy that he live for life till the end of the day.

    BTW, i am his senior in secondary school.

    回覆刪除
  2. I heard that many of his friends attended his memorial service. They all wore smiles on their faces because they don't want him to leave with feeling something unfinished. I believe that he was a beautiful part of memories of every of his friends’ and he weighed a lot in their hearts.

    回覆刪除
  3. I am going back to Kluang and seeing him tomorrow. I will tell him how great he is. And, many friends who can't attend want me to send their regards to him. I will tell him one by one.
    I will go Taiwan to see mountains that he challenged before.
    Thank you all...

    回覆刪除
  4. Please convey my greetings.

    I will convey your information to his friends and thank you...

    回覆刪除
  5. 嗨,昨晚見了其威也跟他說了話。好久不見他,好想念他.

    上週四(10/6),我工作到深夜,心裏想著他,問他:'你不來看我一下嗎?我好久沒見你了啊!'.之後,回房休息時,看見一只小飛蛾就停在房間的牆角上.心想怎麽會有這只小東西在我房裏.再看它一眼,心想'是你嗎?來看我嗎?'.

    N年前,他送我一瓶裝滿紙折星星的香檳瓶.外面貼著兩張從報紙剪下的圖片.圖片裏是林憶蓮和她弟弟小時候的照片.一張排排坐,另一張弟弟親著姐姐的臉頰.當時他說那是我和他.我回他說為甚麽送我不能吃不能用的東西.他笑著..嘿嘿嘿... 昨晚,我看著made in France的香檳瓶,心想你這好小子....

    愛家人,愛朋友,愛生活,愛自己...

    回覆刪除
  6. 時間...時間...時間會體現許多事...

    帶回以前,那點點滴滴回憶是誰也要不去...

    帶走未來,那思念會點點滴滴常湧心頭...

    這就是友誼,你們之間最深的情誼...

    回覆刪除